MAHASISWA TUA


Ini ada nene satu. Satu kali de naik taksi dari Pasar mo pulang ke de pu rumah. Baru su tau to kalo dulu tuh mahasiswa bayar Seribu, kalo umum bayar dua ribu. Su naik taksi baru nene ko ingat kalo de punya uang tinggal dua ribu saja untuk beli sirih satu tempat. Tapi de terlanjur naik jadi lanjut saja... Sampe mo dekat-dekat de pu rumah kan ada Kampus to... Jadi nene ko turun di kampus, baru cuma bayar seribu saja trus alasan jalan masuk ke dalam kampus...

Kondektur : Bah nene... penumpang umum tuh bayar dua ribu bukan seribu...

Nene : Ah sa nih mahasiswa jadi bayar seribu

Kondektur : Ah su tua baru...

Nene : Bodok sa lagi tugas belajar...

Pace Mace, kalo su tertawa, silahkan tambah komentar karna belum ada orang yang komentar

Post a Comment

Penyangkalan / Disclaimer : Dengan mengunjungi, membaca dan berkomentar di website ini (www.mob.papua.us), Anda telah setuju untuk menganggap semua kisah yang ditulis di website ini merupakan rekayasa tanpa sengaja yang bertujuan hanya untuk hiburan semata.